Грамота в категорията „Експозиционен дизайн” получи „Евро Ферт” АД – Димитровград за визията на изложбения щанд, с който взе участие в 72-то издание на Международен технически панаир – град Пловдив. Тя бе присъдена на компанията в рамките на конкурса, организиран от ръководството на Панаира, съвместно с Националната асоциация за дизайн и реклама. Визията на щанда е дело на фирма „Fairnet”.
Наградата бе връчена на официална церемония на изпълнителния директор Петър Томов от проф. Сашо Драганов – представител на асоциацията.
„Евро Ферт” е търговската ръка на „Неохим”, който е основен торов производител в България и гаранция за качество на произведените минерални торове. Заводът е български и успешно се конкурира на международните пазари. Успява да представи достойно българския пазар и българската индустрия – каза Томов по време на награждаването.