Новини

Поздравления за екипа на Фернет България, на инж. Тодор Босев като автор на дизайна и Нина Николова, като мениджър на проекта на фирма SIMEI.

Щандът на фирма SIMEI бе удостоен с грамота за „най-добър дизайн на панаирна експозиция“ по време на Международни изложби АГРА, ВИНАРИЯ и ФУДТЕХ от името на Национална Асоциация за дизайн и реклама, чрез председателя на УС на НАДР акад. проф. Сашо Драганов и директора на Международен панаир-Пловдив.

GRAMOTA

IMG 6494

Съюзът на Дунавските овощари, в партньорство Добруджанския овощарски съюз, мерят сили с 3300 изложители от цял свят на Международното изложение ФРУТ ЛОГИСТИКА в германската столица


Страната ни влезе в пряка конкуренция с 93 държави на най-голямото специализирано изложение за пресни плодове и логистика, което отвори врати в Берлин. Родните производители, организирани от Съюза на Дунавските овощари, в партньорство Добруджанския овощарски съюз, ще премерят сили с 3300 изложители от цял свят. От 5 до 7 февруари германската столица е домакин на водещите професионалисти и компании в сектора и широкия спектър от висококачествени пресни плодове и зеленчуци, които сега достигат до международния пазар.
„Нашата мисия е да отворим нови търговски възможности за българските производители в Европа. Участваме в изложението, за да се срещнем с потенциални купувачи, които със своите покупки ще помогнат на семействата, които отглеждат плодове в България да развият бизнеса си и да прогресират“, каза Николай Колев - овощар и председател на Съюза на Дунавските овощари.
Търговските посетители могат от своя страна да открият индустрия, която се развива, на фона на нарастващото замърсяване и изменението на климата.
„Ние можем да бъдем изключително конкурентни и ценени на европейските пазари, тъй като българските фермери отглеждат и дистрибутират продукцията си по-етичен и екологичен начин. Това дава на нашите производителите на прясна продукция ключово търговско предимство сред доставчиците и доставчиците на услуги в сектора“, допълни Димитричка Търпанова - овощар и зам.-председател на Добруджанския овощарски съюз.
Българското участие в изложението на ФРУТ ЛОГИСТИКА 2020 се реализира с подкрепата на Министерство на земеделието, храните и горите и Държавен фонд „Земеделие“.

За контакт: тел: 0886400492, Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. – Съюз на дунавските овощари

Изграждаме изложбени щандове за нашите клиенти - за традиционните изложения АГРА, ВИНАРИЯ и ФУУДТЕХ 2020. Специализираните изложения се провеждат на територията на Международен панаир Пловдив от 19 до 23 Февруари 2020 г. ЗАПОВЯДАЙТЕ !

KALINУвеличаването на тревогата за дълголетието на нашите глобални ресурси често може да доведе до загриженост за устойчивостта при подготовката и провеждането на различни събития и изложения.

Възможно ли е да бъдете устойчив изложител при наличността на толкова много отпадъци при осъщесвяването на тази дейност?

Изложбите по своя временен характер не са от най-екологичните маркетингови дейности, привличайки стотици изложители на техните щандове и хиляди посетители на едно място, в същото време, за много кратък период. За щастие изложенията се променят. Постоянните усилия на местата за провеждане, на организаторите и участниците за ново мислене при проектирането показват, че въглеродните отпечатъци могат да бъдат намалени и материалите могат да бъдат преосмислени.
С щандове на свои дългогодишни клиенти ФЕРНЕТ БЪЛГАРИЯ показва, че устойчивостта може да бъде внедрена в конвенционалното изграждане на щанд - без да се жертват дизайнът и креативността.

Нашите най-добри съвети са на Вашето внимание за екологично чисти панаирни инициативи, за да добавите предимство пред конкурентите си и да увеличавате възможността за устойчивост:
1. Преди събитието (изложение, панаир, представяне)

Помислете за намаляване на количеството и/или качеството на хартиената литература, която да разпространявате.
Бихте ли могли да използвате по-устойчива рециклирана хартия? Може ли да е на удобен USB флаш? Ако обмисляте производство на рекламни сувенири за събития, определете тяхната стойност, реалистичното количество и дали те ще останат повече от за еднократна употреба. Маркетинговите техники се променят и начинът, по който изложителите "крещят" за своя продукт или услуга, се адаптира, за да отговаря на по-устойчивите методи за промоция.
Помислете да съберете директно информация за контакти от посетителите си и да им изпратите вашата брошура след събитието, за да насърчите устойчивостта и да продължите отношенията си с тях по електронен път.

2. По време на събитието

Отпадъците, генерирани по време на изложбените дни, се натрупват лесно - картонени кутии, опаковки, литература, чаши за кафе и остатъци от кетъринг могат да причинят главоболие на изложителите и организаторите на събития. Днес е обичайно да се предлагат различни кошчета за различни материали - използвайте ги и изхвърлете боклука на правилните места, за да гарантирате, че те могат да бъдат рециклирани.

3. Панаирното строителство

Екологичното планиране на Вашия щанд не само подкрепя околната среда, но може да намали разходите Ви. Можете ли да използвате повторно компонентите от щанда от предишни години? Полезният разговор с вашия панаирен строител и дизайнер на щанд може да ви помогне да определите дали можете или не да намалите количеството необходим материал и конструкция. Можете ли да промените позицията си, за да подобрите устойчивостта? Изберете партньор строител, който да има отношение към устойчивостта.

4. Доставка и съхранение

Ако е възможно, опитайте се да изберете изпълнители с местни производствени мощности, за да намалите свързания с тях въглероден отпечатък и прекомерните разходи за транспорт. Помолете вашия строител на щандове да комбинира товари за превоз с други клиенти, за да използва пълния капацитет на камиони и каси, или помислете за наемане на оборудване на място, за да избегнете ненужното разпространение.
Доставчиците на устойчиви щандове ще се стремят да използват отново всичко - гледайте да изберете строители, които са получили сертификат по ISO, което означава, че можете да излагате спокойно, като знаете, че щандът ви няма да бъде пропилян, след като шоуто приключи.

5. Материали

Налични са множество устойчиви материали, включително бамбук, килими на растителна основа, естествени тъкани и бои на водна основа, които могат да допринесат за изграждането на щанд, далеч по-малко вреден за околната среда.
Чрез отдаване под наем или повторно използване на мебели можете драстично да намалите количеството, което се възпроизвежда. Дарете нежелани индивидуални елементи, които сте изработили еднократно, за благотворителност и със сигурност не прахосвайте използвания мокет - помислете да го използвате, примерно за да увиете компоненти на щанда по време на транспортиране или да ги подарите. Той е в добро състояние след 3-дневно събитие.

6. Дизайн и графика

Опитните дизайнерски експерти могат да ви помогнат да създадете въображаеми произведения на изкуството, които могат да бъдат пренаредени между представления - попитайте вашия дизайнер за по-устойчиви възможности за печат.

7. Използване на енергия

Когато избирате мястото си на щанда или поръчвате осветление, говорете с организатора на събитието и установете колко естествена светлина има мястото; прекомерното осветление на щанда може да не е необходимо. Ако е необходимо осветление, изберете LED опции, които използват много по-малко енергия.
Признаваме, че устойчивото излагане не е лесно - ако беше, всички бихме се справили правилно.

Малките, рентабилни промени могат да генерират насърчаваща промоция за вашия бизнес, като същевременно оставят много по-ярко въздействие върху света около нас. Ние ще създадем за Вас щанд, с който можете да се гордеете, ако поставите името си.

Свържете се с нас сега, за да обсъдим следващото Ви събитие: www.fairnet.bg

 

Източник: https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2019/11/20/3994802_s_pogled_ot_nachaloto_do_uspeha/

1.Scania Road Show

7 града в България ще се запознаят отблизо с най-модерните тежкотоварни транспортни средства на CNG. Скания България стартира мащабно роуд шоу за представяне на новите камиони и автобуси на метан в цялата страна.
Обиколката е част от кампанията на шведския производители под мотото „Устойчивост! Сега и Отвъд хоризонта!“
„Скания се ангажира да насочи прехода към устойчива транспортна система. За нас това означава, да привлечем партньори и съмишленици и да трансформираме целият производствен и икономически цикъл в сферата, в която работим - транспорта“, каза Петър Дончев, изпълнителен директор на Скания България.
Кампанията включва срещи с бизнеса на месно ниво, на които ще бъдат представени модерните решения за „чиста“ бързина на доставките. Концепцията се основава на производство без въглероден отпечатък и изграждане на връзки и взаимоотношения между клиенти, доставчиците на метан, фирмите-потребители на транспортни услуги и общините, които да превърнат „чистите“ доставки в цялостна и завършена транспортна система.
На срещите ще бъдат показвани презентации, филми, ще бъдат организирани дискусии и тест драйв на модерните транспортни средства за превоз на товари и пътници на метан.
Скания непрекъснато работи за минимизиране на емисиите от своите продукти. „Започнахме първо от себе си, като намаляваме целенасочено нивата на емисиите, генерирани от собствените ни експлоатационни и транспортни дейности“, каза изпълнителният директор на Скания България Петър Дончев. Амбицията на компанията е да намали емисиите на CO2 с 50% от сухопътния си транспорт на превозен тон до 2025 г. Стъпките започват с пълно премахване на употребата на изкопаеми горива за електричеството, което шведският производител ползва, още догодина. Скания ще продължи да предлага най-широката гама от продукти на пазара с алтернативно на изкопаемите горива задвижване. За 5 години емисиите от производствените ù операции трябва да намалеят наполовина. „Искаме да предизвикаме и други компании да предприемат действия и се надявам заедно да постигнем голямо въздействие в България“, подчерта Петър Дончев.
Роуд шоуто „Устойчивост! Сега и Отвъд хоризонта!“ стартира на 15-ти октомври от Благоевград и ще премине през София (17.10), Велико Търново (23.10), Русе (24.10), Варна (30.10), Бургас (31.10) и Пловдив (5.11).

 

3.Scania Karta

Mesomania 2019

Броени дни ни делят от началото на „най-апетитната“ проява в у нас, която се провежда за 25-ти път – Месомания 2019, а Фернет България партнира повече от 20 години за успеха на това изложение.

Паралелно с МЕСОМАНИЯ в залите на Интер Експо Център ще се проведат международните изложения СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, ИНТЕРФУД & ДРИНК, САЛОН НА ВИНОТО и #RETAIL SHOW.

Водещи акценти 2019:
#Retail show – първото изложение за ритейл индустрия в България и на Балканите
6 изложбени зали
550+ изложители
1200+ представени бранда
200+ нови участници
24 000+ посетители
Колективни участия от Италия, Унгария, Индия, Русия, САЩ
Богата съпътстваща програма
Салон на виното и Интерфуд & Дринк ще предложат едно ново изживяване

Sofiaotor Show BGВ 24-то издание на изложението ще видим най-новите модели на ABARTH, ALFA ROMEO, AUDI, BMW, CITROEN, CUPRA, DACIA, DR, FIAT, FORD, GREAT WALL, HAVAL, HONDA, JAGUAR, JEEP, KIA, LAND ROVER, LEXUS, МАHINDRA, MAZDA, MASERATI, MERCEDES-BENZ, MINI, MITSUBISHI, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, SSANG YONG, SEAT, SKODA, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA, VOLVO, VOLKSWAGEN,HYUNDAI и ROLLS ROYCE.


И ако сте се изтощили от изброяването на толкова много от водещите марки автомобили, то само вижте новите изложители. „Щастливи сме, че компания със 70-годишна история и присъствие на близо 100 пазара в света - индийският конгломерат МАHINDRA - стъпва с официално представителство на българския пазар и ще се представи на автомобилния салон“, каза Костадин Грозданов, представител на марката за България. „За любителите на спортното излъчване на автомобилите и динамичния начин на шофиране, испанската марка CUPRA ще осигури атрактивно присъствие“, заяви Панайотис Коломвос от „Аутотехника“.


Освен новите участници, “Автомобилен салон София 2019” тази година ще блести с демонстрация на нови технологии в мобилността. Посетителите ще могат да открият и да научат как новостите в електрониката и задвижването променят света на транспорта. “Автомобилен салон София 2019” навлиза в изцяло нова територия и затова търси нови изложители с тези интереси и кани всички заинтересовани компании в областта на новите технологии, свързани с мобилността, да се свържат с Асоциацията на автомобилните производители.


Запазено място на изложението имат и производителите и търговците на гаражно оборудване, резервни части, гуми, масла, автоаксесоари, охранителни системи, кар аудио системи, както и лизингови компании, банки, застрахователи и други. Организаторите тази година са още по-амбициозни в подготовката на атракции, забавления, приятни награди и изненади за посетителите. Освен удоволствието да видят, да тестват и да закупят някой от последните модели автомобили, един от посетителите на изложението, попълнил анкетна карта, по традиция ще има шанс да стане щастлив собственик на автомобил по избор. Можете да изживеете всичко това на “Автомобилен салон София 2019”!

https://sofiamotorshow.bg

 

Copis

Осмото издание на международното изложение за печатни и рекламни комуникации COPIS 2019 вече е факт.
Факт е, че за поредна година, Фернет Бългрия предоставя на своите клиенти и партньори пълно и качествено обслужване, отговарящо напълно на все по-високото ниво на този единствен по рода си форум у нас.

Търсене