Новини

IMAGE FOR NEWS

 

 

 

 

 

Имаме удоволствието да Ви представим разработка на фирма Фернет България за индивидуално брандирани защитни маски за служителите на Вашето предприятие.

Предлагаме два вида многократни маски:

1. Основа нетекстилен плат (сертификат в линка по-долу) за 100 пранета, с брандиран допълнителен преден плат, по проект одобрен от клиента

2. Основа нетекстилен плат, с вътрешно покритие от нанотехнология, най-модерната технология на Германия с наименование LIQUID GUARD, с разрешенително от 25.03.2020 г. на Министерство на здравеопазването и приложени сертификати, за многократна употреба, по проект одобрен от клиента, като маската е устойчива със своето покритие за 50 пранета

място за вашата рекламаFairnet

Информация за Ликуид Гарден
Уникалният, иновативен и без аналог до този момент в света, биоциден продукт - Ликуид Гард е разработен и произвеждан от немската компания "Нано Кер АГ Германия", съвместно с Института за Нови Материали "Лайбниц". Същият спечели наградата за иновативен продукт № 1 на Германия за 2019 г. в областта на "Хигиена и анти-микробна защита".
Уникалността му се състои в това, че веднъж нанесен върху дадена повърхност, дълготрайността му на въздействие е минимум 1 година, с 99,9% унищожаване на бактерии, гъбички, плесени, а след тестове от последния месец, също и на вирус Инфлуенца Тип А, както и от последния месец за вируси от тип SARS и се очаква публикуване на резултати за Covid-19 до дни.
Втората, основна характеристика на продукта, която го отличава от другите, е начинът му на действие. Нано покритието създава върху повърхностите милиони положително заредени остриета, които привличат и пробиват отрицателно заредените клетъчни мембрани на микроорганизмите и ги унищожават чисто механично - елиминация без създаване на резистентност.
Продуктът създава защитен слой върху всякакви повърхности, като работни плотове, клавиатури на компютри и лаптопи, мобилни телефони, таблети, а така също подове, стени, тоалетни помещения към офиси. Безпроблемно защитава абсорбиращи повърхности, като текстил, кожа и филтри, създавайки същото трайно анти-бактериално покритие. Защитавайки всички тези повърхности, той прави нуждата от използване на други почистващи и дезинфектиращи препарати излишна. Така ние спестяваме допълнителни средства от почистване и анти-микробна защита . Веднъж нанесен Ликуид Гард, почистването след това се извършва само с чиста вода. Последващото нанасяне или разливане на различни препарати и вещества върху нанесеното вече покритие, не променя неговото действие. Единственият начин на отстраняване и спиране на действието на Ликуид Гард е само абразивен.

Количеството от втория вариант маски е в ограничено количество към момента на склад от препарата, поради големия интерес и ще потвърдим, след заявка възможността за изработка на подадена бройка от Ваша страна.
shtit
Разбираме, че тази ситуация с пандемия от COVID-19 е изключително неприятна за всички, но за всички нас е важно здравето и сигурността на екипите ни.
Свържете се с нас на следните телефон:
0889 501 706
0886 188 227
на електронна поща: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Сертификатите за качество и резултати от тестове, можете да изтеглите оттук: Сертификати и тестове.

Бъдете здрави !

 

 

 

Separated

 

 

 

 

 

 

 

 

Ние сме Фернет България и сме една от най-големите компания за панаирни и изложбени услуги!

Фернет обича да събира хората!

Прави го за бизнес, за концерти, за телевизии, за удоволствие, за красота.

Днес Фернет ви казва: не се събирайте!

Само така отново ще бъдем заедно!

Ние сме Фернет България и ви призоваваме да живеете дистанцирано, за да продължи най- големият панаир на света - живота!

 

Останете Вкъщи!

 

БЛАГОДАРИМ ВИ !

coronavirus banner

Ние, Фернет България, изразяваме съчувствие и подкрепа на всички, пряко или косвено засегнати от вируса COVID-19.

Индустрията за изложби и събития съществува, за да предостави платформи на хората и индустриите да се срещат, да търгуват и да си сътрудничат. Тези събития са особено важни след времена на кризи.
Наше задължение е да поддържаме възможностите хората да се срещат, когато е възможно. Малкият и среден бизнес във всички индустрии, в частност зависи от изложбите. Всички видове панаири, изложения и събития подкрепят икономиката в световен мащаб.
Ние потвърждаваме, че сме привърженици на пазарите и общностите, които обслужваме, и сме устойчиви особено в трудни времена. Готови сме да демонстрираме това отново и ще направим всичко, за да преодолеем настоящата ситуация. "Като общество и компания, ние ще преодолеем това огнище по-лесно, ако останем рационални и съсредоточени. Именно това правим ние във Фернет България, като лидер в панаирната индустрия", каза г-н Емил Капон – управител на компанията.

Във връзка с Решение на Министерски съвет от извънредно заседание на 08.03.2020 г., както и със Заповед № РД-01-117/08.03.2020 г. на министъра на здравеопазването с цел допълнителни противоепидемични мерки относно заболяването COVID-19, Ви уведомяваме, че всички изложения и съпътстващи събития в рамките на един месец, считано от 9.03.2020, се пренасочват към следващи подходящи дати за реализация, в партньорство с Организаторите и Възложителите. Горепосочените институционални актове създават режим на форсмажорни обстоятелства.
Здравето на посетителите, изложителите и допълнителните участници има основен приоритет в панаирната индустрия.
В рамките на собствената компания сме предприели мерки, съобразени с препоръките на СЗО (Световната здравна организация) и на признати научни организации като Robert-Koch-Institut в Германия.

Информация за вируса:
• СЗО е релевантния източник на информация, можете да се запознаете тук: https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019
• СЗО прави ежедневен ъпдейт на информация тук: https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/situation-reports/
• Тракер, проследяващ случаите на коронавируса от Johns Hopkins CSSE: https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6
• Американския център за контрол на заболяванията: https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/index.html
• Европейски център за профилактика и контрол върху заболяванията : https://www.ecdc.europa.eu/en/novel-coronavirus-china

Указания и съвети за пътувания:
• Отново от СЗО: https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/travel-advice

Поздравления за екипа на Фернет България, на инж. Тодор Босев като автор на дизайна и Нина Николова, като мениджър на проекта на фирма SIMEI.

Щандът на фирма SIMEI бе удостоен с грамота за „най-добър дизайн на панаирна експозиция“ по време на Международни изложби АГРА, ВИНАРИЯ и ФУДТЕХ от името на Национална Асоциация за дизайн и реклама, чрез председателя на УС на НАДР акад. проф. Сашо Драганов и директора на Международен панаир-Пловдив.

GRAMOTA

IMG 6494

Съюзът на Дунавските овощари, в партньорство Добруджанския овощарски съюз, мерят сили с 3300 изложители от цял свят на Международното изложение ФРУТ ЛОГИСТИКА в германската столица


Страната ни влезе в пряка конкуренция с 93 държави на най-голямото специализирано изложение за пресни плодове и логистика, което отвори врати в Берлин. Родните производители, организирани от Съюза на Дунавските овощари, в партньорство Добруджанския овощарски съюз, ще премерят сили с 3300 изложители от цял свят. От 5 до 7 февруари германската столица е домакин на водещите професионалисти и компании в сектора и широкия спектър от висококачествени пресни плодове и зеленчуци, които сега достигат до международния пазар.
„Нашата мисия е да отворим нови търговски възможности за българските производители в Европа. Участваме в изложението, за да се срещнем с потенциални купувачи, които със своите покупки ще помогнат на семействата, които отглеждат плодове в България да развият бизнеса си и да прогресират“, каза Николай Колев - овощар и председател на Съюза на Дунавските овощари.
Търговските посетители могат от своя страна да открият индустрия, която се развива, на фона на нарастващото замърсяване и изменението на климата.
„Ние можем да бъдем изключително конкурентни и ценени на европейските пазари, тъй като българските фермери отглеждат и дистрибутират продукцията си по-етичен и екологичен начин. Това дава на нашите производителите на прясна продукция ключово търговско предимство сред доставчиците и доставчиците на услуги в сектора“, допълни Димитричка Търпанова - овощар и зам.-председател на Добруджанския овощарски съюз.
Българското участие в изложението на ФРУТ ЛОГИСТИКА 2020 се реализира с подкрепата на Министерство на земеделието, храните и горите и Държавен фонд „Земеделие“.

За контакт: тел: 0886400492, Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. – Съюз на дунавските овощари

Изграждаме изложбени щандове за нашите клиенти - за традиционните изложения АГРА, ВИНАРИЯ и ФУУДТЕХ 2020. Специализираните изложения се провеждат на територията на Международен панаир Пловдив от 19 до 23 Февруари 2020 г. ЗАПОВЯДАЙТЕ !

KALINУвеличаването на тревогата за дълголетието на нашите глобални ресурси често може да доведе до загриженост за устойчивостта при подготовката и провеждането на различни събития и изложения.

Възможно ли е да бъдете устойчив изложител при наличността на толкова много отпадъци при осъщесвяването на тази дейност?

Изложбите по своя временен характер не са от най-екологичните маркетингови дейности, привличайки стотици изложители на техните щандове и хиляди посетители на едно място, в същото време, за много кратък период. За щастие изложенията се променят. Постоянните усилия на местата за провеждане, на организаторите и участниците за ново мислене при проектирането показват, че въглеродните отпечатъци могат да бъдат намалени и материалите могат да бъдат преосмислени.
С щандове на свои дългогодишни клиенти ФЕРНЕТ БЪЛГАРИЯ показва, че устойчивостта може да бъде внедрена в конвенционалното изграждане на щанд - без да се жертват дизайнът и креативността.

Нашите най-добри съвети са на Вашето внимание за екологично чисти панаирни инициативи, за да добавите предимство пред конкурентите си и да увеличавате възможността за устойчивост:
1. Преди събитието (изложение, панаир, представяне)

Помислете за намаляване на количеството и/или качеството на хартиената литература, която да разпространявате.
Бихте ли могли да използвате по-устойчива рециклирана хартия? Може ли да е на удобен USB флаш? Ако обмисляте производство на рекламни сувенири за събития, определете тяхната стойност, реалистичното количество и дали те ще останат повече от за еднократна употреба. Маркетинговите техники се променят и начинът, по който изложителите "крещят" за своя продукт или услуга, се адаптира, за да отговаря на по-устойчивите методи за промоция.
Помислете да съберете директно информация за контакти от посетителите си и да им изпратите вашата брошура след събитието, за да насърчите устойчивостта и да продължите отношенията си с тях по електронен път.

2. По време на събитието

Отпадъците, генерирани по време на изложбените дни, се натрупват лесно - картонени кутии, опаковки, литература, чаши за кафе и остатъци от кетъринг могат да причинят главоболие на изложителите и организаторите на събития. Днес е обичайно да се предлагат различни кошчета за различни материали - използвайте ги и изхвърлете боклука на правилните места, за да гарантирате, че те могат да бъдат рециклирани.

3. Панаирното строителство

Екологичното планиране на Вашия щанд не само подкрепя околната среда, но може да намали разходите Ви. Можете ли да използвате повторно компонентите от щанда от предишни години? Полезният разговор с вашия панаирен строител и дизайнер на щанд може да ви помогне да определите дали можете или не да намалите количеството необходим материал и конструкция. Можете ли да промените позицията си, за да подобрите устойчивостта? Изберете партньор строител, който да има отношение към устойчивостта.

4. Доставка и съхранение

Ако е възможно, опитайте се да изберете изпълнители с местни производствени мощности, за да намалите свързания с тях въглероден отпечатък и прекомерните разходи за транспорт. Помолете вашия строител на щандове да комбинира товари за превоз с други клиенти, за да използва пълния капацитет на камиони и каси, или помислете за наемане на оборудване на място, за да избегнете ненужното разпространение.
Доставчиците на устойчиви щандове ще се стремят да използват отново всичко - гледайте да изберете строители, които са получили сертификат по ISO, което означава, че можете да излагате спокойно, като знаете, че щандът ви няма да бъде пропилян, след като шоуто приключи.

5. Материали

Налични са множество устойчиви материали, включително бамбук, килими на растителна основа, естествени тъкани и бои на водна основа, които могат да допринесат за изграждането на щанд, далеч по-малко вреден за околната среда.
Чрез отдаване под наем или повторно използване на мебели можете драстично да намалите количеството, което се възпроизвежда. Дарете нежелани индивидуални елементи, които сте изработили еднократно, за благотворителност и със сигурност не прахосвайте използвания мокет - помислете да го използвате, примерно за да увиете компоненти на щанда по време на транспортиране или да ги подарите. Той е в добро състояние след 3-дневно събитие.

6. Дизайн и графика

Опитните дизайнерски експерти могат да ви помогнат да създадете въображаеми произведения на изкуството, които могат да бъдат пренаредени между представления - попитайте вашия дизайнер за по-устойчиви възможности за печат.

7. Използване на енергия

Когато избирате мястото си на щанда или поръчвате осветление, говорете с организатора на събитието и установете колко естествена светлина има мястото; прекомерното осветление на щанда може да не е необходимо. Ако е необходимо осветление, изберете LED опции, които използват много по-малко енергия.
Признаваме, че устойчивото излагане не е лесно - ако беше, всички бихме се справили правилно.

Малките, рентабилни промени могат да генерират насърчаваща промоция за вашия бизнес, като същевременно оставят много по-ярко въздействие върху света около нас. Ние ще създадем за Вас щанд, с който можете да се гордеете, ако поставите името си.

Свържете се с нас сега, за да обсъдим следващото Ви събитие: www.fairnet.bg

 

Източник: https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2019/11/20/3994802_s_pogled_ot_nachaloto_do_uspeha/

1.Scania Road Show

7 града в България ще се запознаят отблизо с най-модерните тежкотоварни транспортни средства на CNG. Скания България стартира мащабно роуд шоу за представяне на новите камиони и автобуси на метан в цялата страна.
Обиколката е част от кампанията на шведския производители под мотото „Устойчивост! Сега и Отвъд хоризонта!“
„Скания се ангажира да насочи прехода към устойчива транспортна система. За нас това означава, да привлечем партньори и съмишленици и да трансформираме целият производствен и икономически цикъл в сферата, в която работим - транспорта“, каза Петър Дончев, изпълнителен директор на Скания България.
Кампанията включва срещи с бизнеса на месно ниво, на които ще бъдат представени модерните решения за „чиста“ бързина на доставките. Концепцията се основава на производство без въглероден отпечатък и изграждане на връзки и взаимоотношения между клиенти, доставчиците на метан, фирмите-потребители на транспортни услуги и общините, които да превърнат „чистите“ доставки в цялостна и завършена транспортна система.
На срещите ще бъдат показвани презентации, филми, ще бъдат организирани дискусии и тест драйв на модерните транспортни средства за превоз на товари и пътници на метан.
Скания непрекъснато работи за минимизиране на емисиите от своите продукти. „Започнахме първо от себе си, като намаляваме целенасочено нивата на емисиите, генерирани от собствените ни експлоатационни и транспортни дейности“, каза изпълнителният директор на Скания България Петър Дончев. Амбицията на компанията е да намали емисиите на CO2 с 50% от сухопътния си транспорт на превозен тон до 2025 г. Стъпките започват с пълно премахване на употребата на изкопаеми горива за електричеството, което шведският производител ползва, още догодина. Скания ще продължи да предлага най-широката гама от продукти на пазара с алтернативно на изкопаемите горива задвижване. За 5 години емисиите от производствените ù операции трябва да намалеят наполовина. „Искаме да предизвикаме и други компании да предприемат действия и се надявам заедно да постигнем голямо въздействие в България“, подчерта Петър Дончев.
Роуд шоуто „Устойчивост! Сега и Отвъд хоризонта!“ стартира на 15-ти октомври от Благоевград и ще премине през София (17.10), Велико Търново (23.10), Русе (24.10), Варна (30.10), Бургас (31.10) и Пловдив (5.11).

 

3.Scania Karta

Търсене